FAQ

Veelgestelde vragen

Wanneer je tickets hebt gekocht voor het KuipVrees Festival 2020 zorgen wij dat deze geldig blijven voor de volgende editie op 13 november 2021. Hier hoef je zelf niks voor te doen. Mocht je op 13 november 2021 niet kunnen, neem dan contact met ons op via info@kuipvrees.nl.

De reguliere kaartverkoop start op zondag 5 september.

Wanneer Kuipvrees Winterfest niet door kan gaan ontvang je je betaling ex fee terug op je rekening.
Voor nu kunnen wij hier nog geen antwoord op geven. Wel volgen wij de regels van de Rijksoverheid. Wanneer Testen voor Toegang van kracht is dan moet iedereen die het event bezoekt in het bezit zijn van een geldig coronatoegangsbewijs of herstel bewijs mits je nog niet (volledig) gevaccineerd bent. Kijk voor meer informatie over het testbeleid op de website van de Rijksoverheid.

Wij adviseren je om even je spam te checken, de tickets belanden vaak hier. Mocht je ticket hier ook niet te vinden zijn dan kun je ons een mail sturen op info@kuipvrees.nl, dan kijken wij het voor je na!

Nadat je de tickets via de ticketshop hebt besteld ontvang je een bevestigingsmail met daarin een knop om de tickets te personaliseren. Op de personalisatie pagina dien je de gegevens in te vullen van iedere bezoeker die het evenement zal bezoeken op je bestelling.

Nadat alle tickets binnen de bestelling op naam zijn gezet kun je jouw order afronden door op “finalize order” te klikken. Je kunt de order hierna direct downloaden en jouw tickets worden per e-mail verzonden.

Let op: Tijdens de personalisatie moeten alle tickets gepersonaliseerd zijn met een uniek e-mailadres en mobiel nummer (indien hierom gevraagd wordt). Je dient dus voor ieder persoon een ander e-mailadres en telefoonnummer in te voeren.

Voor meer informatie over de tickets personalisatie klik hier https://support.cmtickets.com/

Mocht je vraag hier niet tussen staan kan je altijd contact met ons opzoeken via info@kuipvrees.nl. Wij zullen ons best doen om al jouw vragen te beantwoorden.